untz

3 saker jag inte förstår mig på:
- Dagens mode
- Folk som viker ut sig enormt på internet, ( te.x Facebook )
- Sveriges regler!
3 saker som finns på mitt bord:
- Iphone
- skräp
- Glas
3 saker jag gör just nu:
- Lyssnar på lisa nilsson
- mimar till lisa nilsson
- Komenterar på facebook
3 saker jag vill göra innan jag dör:
- Uppfostra Linnéa till att bli en stark kvinna!
- Åka till las vegas!
- Träffa min dröm man och sluta nöja mej med det jag får!
3 saker jag inte kan:
- Behålla all självrespekt!
- Sluta tänka för mycket
- Sluta tänka på mitt förflutna
3 saker jag skulle vilja lära mig:
- Photoshop
- Lära mig läsa av människor bättre än vad jag kan!
- Lära mig hanskas med hemska människor på rätt sätt!
3 saker jag gillar:
- Umgås och leka med min underbara dotter!
- Träffa och snacka skit med mina underbara vänner!
- Prata rätt på människor, manipulera dom till dom ändrat uppfattning. Vissa människor är för enkla!
3 saker som jag tycker illa om och skrämmer mig:
- Skräckfilmer!
- Mörker
- Dåliga vibbar från människor i en jobbig situation
3 dåliga saker som hänt när du druckit alkohol: (innan dottern!)
- Spytt
- Hamnat i slagsmål
- Tatuerat mig HAHA!
3 saker som jag säger mest just nu:
- Men shit folk är ju helt jävla hjärndöda
- Är så jävla trött på den där jävla familjen .... så jag spyr!
- Lillfisa
3 kändisförälskelser:
- Jimmie strimell
- steve talley
- cheryl cole




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0