ny Design

Jag har fått denna design utav http://www.designandmakeup.se. Vill du också ha en gratis design så rekommenderar jag dig att klicka in du också. :)


Hejsan everybody, Ifall någon fortfarande läser om mitt ointressanta liv. Har iallafall piffat upp bloggen med en ny design :)

Vi har haft renovering här i lägenheten i 2 veckor nu och äntligen är dom klara. :) Dom har tagit bort den fula glas väggen och gjort en bar där istället.:) Och sen har dom fixat hallen genom att lägga stenkakel eller vafan det heter i vitt och svart golv. Tungt som fan:D

Iaf, idag har jag vart väldigt duktig. Har tvättat sen kl 13 till 19, dammat,damsugit,torka golv i badrummet så nu är det de enda fräsha stället i hela lägenheten. :P Imorgon blir det storstädning för våran del. Det blir damma och torka överallt efter renoveringen. Men det känns bra såhär innan jul :P bort med sommaren och in med julen, hell yeah! Var på ultraljud i torsdags i förhoppning av att få veta kön på fisen, men ack så illa det gick. Den låg skräddare hela tiden och vägrade flytta på sig när hon putta på den :P Men allt annat var perfekt :) Så 12 april är fisen beräknad och ni förstår inte vilken längtan! :) Har precis vart ute på sista promenaden så nu ska jag bara msna ett tag till sen i säng. PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0