im not afraid..

Eminems nya låt. tung. :) Sitter och lyssnar på den nu och dricker coca cola vanilj. sååå god!, har precis hängt upp kläderna jag satte igång innan jag drog in till stan. Mötte emma i älvsjö så drog vi och handlade hårförlägning till min kusse och sen en present till min pappas cheey :) Ska städa hela lägenheten idag för vi ska iväg till min far imorgon och är där tills på måndag för det är festival där nere hela helgen :) emma och läppen följer också med ner så det blir tok najs. Vi har pappas och petras lägenhet för oss själva hela helgen :D weei.

Igår drog jag till mitt gamla jobb och hälsade på. Kul att träffa malin igen :) och resten av gänget :) sen drog jag till visättra och hälsade på, Halv trist sådär. Träffade iallafall mitt ex igen och vi snackade i typ en timma, Kändes skönt som fan:P min lilla plutt :) Sen drog jag också upp till tompa och chillade där och tog ett glas vin innan jag drog och hämtade hunden och drog hem hit igen. :) Blev typ skit dålig igår kväll hade världens huvudvärk, blev snorig ögonen bara rann och kallsvettades som fan. :S Jesper råkade väcka mig efter han hade duschat och jag fick världens magkramp så jag började typ gråta och shit:S vetefan vad felet är.. Men nu ska jag kolla lite tv sen börja städa puss och kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0