slim

Tjena tjena! Sitter här som vanligt. Kan tyvärr inte skriva av listan jag påbörjat just nu eftersom det handla om vad jag haft på mig under dagen. hehe. Iaf sålde min ipod idag, Saknar den :( Drog till farsta med tisen och marko och shoppade. Det blev hårfärg,mascara,brunkräm och tights till mig och märjben & blinkande halsband till tequila och sen blev det en cheese på donken :P har inte gjort ngt annat typ. Legat i sängen nui ett tag och försökt bli trött dock misslyckades jag. Åh kl 15 kommer mina systrar hit och ska sova här, Det blir ut i snön och busa och sen mysa hela kvällen :) Det är jesper krök helg så får väll se ifall han joinar oss eller om han drar iväg för en krök! :) over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0