Mina föräldrar

Eftersom att det är dag 3 nu och jag kan inte sova, tänkte jag att jag kunde lika gärna skriva lite om mina föräldrar.

Min mamma heter marie-louise Larsson och bor här i sthlm. Hon bor med hennes sambo kristian och 3 av mina syskon. Dom har 2 hundar, illaluktande små hundar. Mamma jobbar med handikappade barn och ungdomar i snättringe. Hon är uppväxt i en håla som heter sparreholm, där hon spelade fotboll och hade häst innan hon slet av sig hälsenan. Hon är snäll.

Min pappa heter Anders Andersson, Lite komiskt. Han bor i flen med sin sambo petra och deras 2 hundar. Efter en rätt tung lång period av min pappas liv har han nu städat sig och stadgat sig. Mycket bra! Stolt över dig papi! Träffar inte han så ofta då jag inte hänger där nere. As tråkigt. Förr i tiden hängde jg där varje gång jag mådde piss..

Vet inte vad jag ska skriva mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0