jag ska presentera mig själv och skriva om min första kärlek.

Hej, Mitt namn är Elin larsson, jag är 19 år. Jag fyller år den 20 juli. Jag bor i skogås med min älskling och min vovve. Jag flyttade hit i april och lär inte flytta tillbaka till visättra igen där jag bodde förut med min familj. Jag har 1 hel bror som är 22 sen två halv systrar som är 10 och 8 och sen har jag en plast syster som är 21. Jag väntar mitt första barn just nu, som är beräknad den 12 april 2011.

Min första kärlek:
Min första kärlek är jimmy. Vi blev tillsammans 06 och slutade att betee oss som gifta 2010. Både en bra och dålig tid och jag ångrar ingenting. men livet går vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0