Dag 7 & dag 8, Min bästavän & ett ögonblick

Hejhej, Har inte kunnat skriva i bloggen idag då jag och älskling har vart i nacka forum och kollat. Fysatan vad stort det är där. Vi gick typ in i 2 affärer sen åkte vi hem:P Och sen mådde jag piss av ngn anledning så vi gick och la oss vid 18 så vaknade för en timma sen.. Bra elin bra! Iaf

Min bästavän.
Dom som läst min blogg ett tag vet att emma har vart min närmsta vän genom tiderna. Men inte längre. Därför anser jag inte att hon är min bästavän längre. Vi snackar rätt ofta och ställer fortfarande upp för varann till 100%. jag skuller jätte gärna vilja umgås med henne mer, men hon är en party girl och festar jämt och det passar inte direkt in i min livsstil längre. Sen om man inte kan offra en helg eller två för vänskapens skull så känner jag att det är inte värt tiden.
Jag umgås ju väldigt mkt med bea nu, Vi har liknande livstilar plus att vi bara bor 10 min från varann. Jag är gudmor till hennes son och hon ska bli gudmor till mitt barn så det är ju ganska logiskt :) <3

 



Ett ögonblick:
Jag aldrig kommer att glömma var den 7 aug 2010, När jag tog graviditetstestet. vet att det låter så fjantigt men det var helt sjukt. Jag vaknade upp rixbakis den dagen efter att jag hade vart i stan dagen innan med jessica min familj min bror och några blandade bekanta från jespers och min sida:) Det var ngn rock afton i kungsan så vi satt i en park på gräset med allt folk och drack lite. Jag och jessica hade varken pengar eller dricka så vi tiggde av alla andra. Vi fick ihop 4 bärs som vi dela på och sen drack vi några muggar vin av min bror innan jag spydde som en idiot i en timma. Iaf jag vaknade upp fittbakis och så pratar jag och jesper. Vi har haft våra aningar i 2 veckor typ eftersom jag inte haft ngn lust att dricka alls under den perioden. Vi var på väg till centrum då jag säger att jag inte ska dricka mer detta år för att jag är så bakis. Jesper går in och handla mat och gravtest medans jag väntar utanför med teq vi drar hem käkar och jag kunde inte hålla mig längre så jag gick in och pissade på den där jävla testet och det visade direkt 2 streck. Jag kände mig som världens lyckligaste om jag ska vara ärlig. Jag går ut till jesper som satt sig vid datan av nervostitet och drar fram testet framför honom och utbrister att han ska bli pappa. Alltså hela den dagen gick jag runt och tänkte och kände att jag är påväg att få ett litet barn inom mig. Jag hade ett litet foster inom mig. Jag gick fram och tillbaka i hela lägenheten och var helt bakom flötet. Vi ville ha barn. Detta är inget oplanerat. men vi lät det vara om det var eftersom vi inte känt varann så länge då. Vi tänkte händer det så händer det. Och har man sex 5 gånger om dagen utan preventil medel så händer det. :D <333 Jag älskar min pojkvän och jag älskar min hund och jag älskar vårat barn som är på väg. Skulle inte ändra någonting för 5 öre om jag kunde! Detta är det absolut bästa som har hänt mig och jag har aldrig känt mig så har ren och lycklig i hela mitt liv! <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0