Dag 6, Min dag

HallåHallå. Som vanligt är jag så duktig att vakna vid halv 1! Så jag lär inte sova än :P

Iallafall Vaknade ju vid halv ett idag. Gjorde det gamla vanliga på morgonen, satte mig här en stund och sen åt jag frukost. Jag tog med mig tequila över till bea, som vanligt. Vi satt där och snackade lite och tog en koppkaffe innan ems dök upp. Då efter ngn timma tog mogge och bea tequila med sig till skogås för att handla, så jag och emma passade marko. Först försökte jag mata honom men han gillade inte den maten. Dont blame him, jag smakade på den och det var inte gott. Sen badade vi han och dansade och sen gav jag han välling. Låter typ som vi var med han en hel dag, men vi hade honom i 2 timmar typ och jag skulle bada och mata honom:P Sen satt vi typ och snackade massa i köket med emma&bea's pappa innan jag och tequila drog hem. Hemma möttes jag som en käftsmäll av ett av världens godaste doft. Jesper höll på laga ngn indisk gryta, Holy crap vad jag kände igen lukten. Det luktade precis som hemma hos mormor när hon lagar gryta:D Det var iaf super gott fast det var starkt. Jag är en sån där meeeeees som tycker allt är starkt:P yeye sen har jag och jesper bara legat och kollat på tv och lite så :) nu ska jag fortsätta med att kolla runt på internet

Veeery old pics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0