Dag 10,11 & 12

Vet fett snabb på att skriva :p Men har inte vart hemma typ så :P

Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Idag har jag inte haft ngr kläder på mig eftersom jag har legat i sängen hela dagen. Men kan ta gårdagens.
Var på middag hos jesper föräldrar så det blev ett par svarta leggins med spets på framsidan, långtlinne som sitter perfekt för magen, gulligull sen hade jag en annan tröja med nitar över och sen en kofta :) Och mina snygga grymma stövlar.:)

Dag 11 – Mina syskon.
Jag har ju 4 syskon, en hel bror en plast syste och två halv systrar.

Emil min helbror är född 88 alltså 22 år i år. Han bor fortfarande hos mamma.

Ronja Min plast syster är född 89, 21 år. Hon bor i helsingborg med sin pojkvän och son liam:) Träffar henne aldrig eftersom vi alltid bott så långt ifrån varann. Hennes mamma och min pappa var tesm i typ 13 år eller ngt så vi växte upp tillsammans från min födsel nästan:)

Isabelle är min halv syster och är född 2000, Allså 10 år. Hon bor också hemma hos mamma ihop med mina andra syskon och hennes pappa. Hon har 2 handikapp men ingenting som märks, hon äter mediciner mot det.

Emma-louise är född 02, 8 år. Litet charmtroll det där. Mig upp i dagen. vet inte riktigt vad jag ska skriva:P

Dag 12 – I min handväska.
Helt ärligt så vet jag inte vad som finns i den. Sedan jag blev gravid har jag ingen andledning att använda den å jag alltid är nära hem och inte bär runt på alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0